Aangekomen? Help, wat nu!

Focus op acties, niet op resultaten.

Iedereen die wil afvallen komt het moment een keer tegen, de weegschaal geeft meer gewicht aan in plaats van minder!

Nu komen die saboterende gedachtes opzetten:

 

“Maar ik heb toch heel hard mijn best gedaan? Hoe kan dit nu?”

“Zie je nou wel, ik kan dit niet!”

“Ik geef het op, dit werkt niet”

 

Het is oké om even teleurgesteld te zijn. Maar met de focus “15 kg lichter worden” ga je de strijd tegen de kilo’s niet winnen. Leg de focus niet op het gewenste resultaat maar op de gevraagde acties die nodig zijn om te komen waar je wilt zijn.

 

Dus:

Dagelijks je houden aan je kcal budget

Plannen en vooruitkijken zodat je moeilijkheden vooraf kunt tackelen

Evalueren en noteren wat kan er een volgende keer slimmer kan

Als je niet inziet dat die tegenslagen je 3 stappen vooruitbrengen, dan kun je beter niet beginnen aan een afvalreis. Want het is geenvraag of je een tegenslag krijgt, het is een feit. Leer van een week aan komen zodat je volgende week niet weer door diezelfde oorzaken aankomt. Mits je wilt gaan voor blijvend resultaat. Anders kun je beter 1 of ander crash dieetvolgen. It’s up to you!

Iedereen die wil afvallen komt het moment een keer tegen, de weegschaal geeft meer gewicht aan in plaats van minder!

Nu komen die saboterende gedachtes opzetten:

 

“Maar ik heb toch heel hard mijn best gedaan? Hoe kan dit nu?”

“Zie je nou wel, ik kan dit niet!”

“Ik geef het op, dit werkt niet”

 

Het is oké om even teleurgesteld te zijn. Maar met de focus “15 kg lichter worden” ga je de strijd tegen de kilo’s niet winnen. Leg de focus niet op het gewenste resultaat maar op de gevraagde acties die nodig zijn om te komen waar je wilt zijn.

 

Dus:

Dagelijks je houden aan je kcal budget

Plannen en vooruitkijken zodat je moeilijkheden vooraf kunt tackelen

Evalueren en noteren wat kan er een volgende keer slimmer kan

Als je niet inziet dat die tegenslagen je 3 stappen vooruitbrengen, dan kun je beter niet beginnen aan een afvalreis. Want het is geenvraag of je een tegenslag krijgt, het is een feit. Leer van een week aan komen zodat je volgende week niet weer door diezelfde oorzaken aankomt. Mits je wilt gaan voor blijvend resultaat. Anders kun je beter 1 of ander crash dieetvolgen. It’s up to you!

Wil je de eerste stap zetten naar een fitter en energieker leven?